Bara EN månad kvar!

Nu börjar jag känna på riktigt att det närmar sig. Man har smått börjat säga adjö till vänner och jag saknar dem redan. Stressen som jag skrev om i förra inlägget märks nu tydligare då jag inte hunnit fixa allt som ska göras.

 

Jag märker också av nu att träning faktiskt minskar stress. Jag har försökt lite halvhjärtat att komma igång med tränandet nu efter sommarens alla synder. Idag har jag vevat några varv med hopprepet och för några dagar sedan var jag faktiskt ute och joggade(!). Efter ett träningspass känner jag inte alls lika mycket stress och jag får massor med energi. Jag ska dra ner på godisätandet också så jag blir av med extrakilona innan jag åker iväg, men vi får se hur det går med det haha.

 

En månad kvar, TAGGA!!!

Hopprep och joggingskor är träningsprylarna som kommer få följa med på resan eftersom det är så himla enkelt att bara ta fram och träna. Så inga bortförklaringar bara för att jag inte har gymkort!

Publicerat: 2012-08-18


2 kommentarer
Postat av: Maja

Va kul med Australien, vilket äventyr! Hoppas jag hamnar där nån gång jag med. :)

Svar: Ja det ska bli superkul! :) Tror det kan vara ett jätteballt land, så ja försökt! :D
johannaiaustralien.blogg.se

2012-08-28 - 18:58:36 | URL: http://yttersttrivsamt.blogg.se
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

Gud va häftigt att göra en sån resa! Man får passa på medan man är ung :) Min bästa vän har bott i australien i 3 år nu och vägrar komma hem. Samma sak med en annan vän som flyttade till Nya Zeeland för fem år sedan. Haha! Var på din vakt så att du inte blir kvar där nere bara - och ha det skitkul :D

Svar: Haha ja jag har hört att det finns en risk att man gärna kommer vilja stanna kvar där nere! Vem vet, kanske känner jag likadant när jag väl kommer ner? :D Tack så jättemycket! :D
johannaiaustralien.blogg.se

2012-08-30 - 08:40:10 | URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0