Flygbiljetter och 40 dagar kvar!

De sista veckorna har posten som dimpt ner i brevlådan ofta varit min, idag var det återigen min tur (älskar att få post haha!). Nu var det flygbiljetterna som blivit hemskickade! Det börjar kännas nu att resan närmar sig. Ändå har jag så mycket att göra innan jag ska iväg. Prio ett (två och tre) är ryggsäck, försäkring och minidator. Sen finns det ju massa småprylar som också ska fixas. Juste, körkortet ska jag ju också försöka hinna med! Nu är det bara 40 dagar kvar, kommer jag hinna med allt?!
 
Haha jag märker nu att 40 dagar låter ganska mycket ändå, men det är det inte inför en sån lång resa jag ska göra!
Publicerat: 2012-08-09


2 kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
johannaiaustralien.blogg.se

2012-08-09 - 20:24:30 | URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Clara

Jäklar va kul, hur länge ska du vara borta?

Svar: Ska bli superkul! Jag ska vara borta i 8,5 månader är det beräknat :)
johannaiaustralien.blogg.se

2012-08-09 - 21:28:40 | URL: http://bohemhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0