Lördagsmys

Igår lördag hade vi tacokväll här hemma. När vi var mätta och belåtna gick vi till affären och köpte på oss massa godsaker eftersom vi skulle på bio! Vi såg the Hobbit på världens största 3D-duk (där vi såg avatar för ett par månader sedan) och 3D-effekterna var riktigt bra! Biljetterna var nästan slutsålda på alla visningar, men på visningen kl 00.01 var det gott om platser vilket gav oss kanonplatser.

 

Som jag trodde så råkade jag slumra till en stund, mitt i en slagsmålsscen... Det visade sig dock att jag inte hade missat så mycket. Efter bion somnade jag gott efter en mysig lördagskväll.

 

 
Om ett par timmar går flyttlasset till det nya boendet. Ska bli riktigt spännande och se vad det är för ställe!
Publicerat: 2012-12-30


1 kommentarer
Postat av: Sara

Haha Välkommen till klubben :-)

Svar: Tänkte skriva att jag börjar likna dig allt mer men visste inte om du ville bli uthängd ;)
johannaiaustralien.blogg.se

2013-01-23 - 05:58:35 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0