Provjobb

Idag kl 07 var jag på caféet/restaurangen för att provjobba. Jag trodde att jag skulle vara där i tre timmar eller så men jag var där i hela nio timmar! I början kändes det verkligen inte bra. Det var rörigt, mycket att lära sig, folk övervakade dig konstant och sen var jag ju rädd för att göra fel. Efter lunch kom man in i det lite och då kändes det faktiskt bra och det var till och med roligt! Jag ska tillbaka dit imorgon (så ganska bra måste det väl gått?) men då börjar jag inte förens kl 11, skönt! 
 
När jag kom hem efter provjobbet la jag mig i sängen och somnade på fläcken. Jag blev väckt vid 21 och gick och la mig igen vid 22.30. Var man trött eller vad haha?
 
På tre dagar har jag kommit tillbaka till Sydney, flyttat till lägenhet och (typ) fått jobb. Det går bra nu!
Publicerat: 2012-10-23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0