In i det sista!

Nu är det inte alls långt kvar! En ynka dag kvar och jag har fortfarande inte insett att jag åker snart. Det mesta nödvändiga är fixat och nu återstår packningen. Lite sent ute men jag har i alla fall provpackat för ett par dagar sedan. Under helgen har jag kunnat bocka av en del på listan
 
- Alla fakturor och räkningar är betalade
- Pengar har satts över till ICAkortet
- Hämtat ut mitt körkort
- Lämnat in papper angående fullmakter
- Växlat pengar
- Flightbagen är köpt
- Adapter fixad
- Köpt en ny dator
- Internationellt körkort är färdigt
 
Sen är det packning, kopior och utskrifter av massvis av papper som ska ordnas idag. Nästa gång jag skriver kommer jag troligtvis vara på andra sidan jordklotet! I så fall, ha det så bra i Sverige fram tills vidare! :)
 
 
Publicerat: 2012-09-17


2 kommentarer
Postat av: Sara

Nu är du på väg:))

2012-09-18 - 20:56:34 |
Postat av: Jenny

Hej! Jag åker också till australien ett tag. Ser att du skrivit att du tog med en flightbag. Tycker du att det behövs? Eller är det många som bara tejpar väskan istället.

Svar: Hej! Vad roligt att du ska till Australien! Det är en del som plastar in sina väskor ja, och det verkar funka bra det också! Plast kan dock vara svårt att få tag på om man vill skydda väskan då man åker buss. Min fungerar även som ett regnskydd så det är ju ett plus. Men flightbag är absolut inget måste! :)
johannaiaustralien.blogg.se

2012-10-16 - 10:42:44 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0