Sidenlakan

Nu är sidenlakan införskaffade! Resesetet som jag köpte består av ett lakan, påslakan, örngott och en tillhörande påse. Varför ska man ha sängkläder i siden då?
 
1. Tar extremt lite plats (setet är lite större än ett A4 och ca 2 cm högt)
2. Väger typ ingenting
3. Svalkar när det är varmt och värmer när det är kallt
 
Till vänster har vi vanligt lakan, påslakan och örngott. Till höger har vi samma sak fast i siden. Vilken skillnad det är i storlek (och vikt)! Nu får man plats för annat i ryggsäcken.
Publicerat: 2012-09-06


6 kommentarer
Postat av: Sara

Då är det bara `ryggan´ som saknas då :-)

Svar: Japp! Och jag har hittat en som jag tror kan bli bra! :)
johannaiaustralien.blogg.se

2012-09-07 - 05:45:32 |
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

sv: tack så mkt :)

2012-09-07 - 15:17:49 | URL: http://niles.blogg.se
Postat av: emilia.webblogg.se

Allt bra ? :)
Kram

2012-09-09 - 16:41:19 | URL: http://emilia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Jag tänkte bara höra vart du köpte ditt sidenset? Åker nämligen också till Australien snart och behöver nåt liknande :)

Svar: Hej hej! Åh så roligt! När åker du? :D Jag köpte mitt set på Siden Selmas hemsida. Det finns fler olika varianter, så välj något som du tycker verkar bäst! :)
johannaiaustralien.blogg.se

2012-09-15 - 23:35:28 |
Postat av: Emma

Okej va bra då får jag kika där! :) Jag åker om en vecka precis! haha. börjar bli lite nervös! När åker du då? :)

Svar: Gör så! :) Okej vad roligt! Jag åker om cirka 18 timmar ;)
johannaiaustralien.blogg.se

2012-09-17 - 12:30:10 |
Postat av: Emma

Härligt! Lycka till! :)

2012-09-20 - 11:50:28 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0