Sommar på g?

Idag har vädret verkligen varit super här nere i Sydney! Inte ett enda moln på den blå himlen och värmen är på gränsen till för varm att sitta still i.


Nu sitter jag ännu en gång på ett nytt hostel och är tillbaka till Chinatown. I den här delen av stan känner man sig mer som "hemma". Detta är det billigaste rummet jag har bott på än så länge men ändå det finaste och bästa. Ena väggen är ett enda stort fönster, detta går att öppna och har "fin" utsikt (jämfört med andra hostel där fönstrena är raka motsatsen), stora skåp man kan låsa in sina saker i, sköna madrasser, våningssängar från IKEA och superbilligt internet! Jag skulle kunna stanna här fler nätter men den här gången blir det bara en natt.

 

Imorgon åker jag iväg på surfcamp, nu kör vi!

 

790 on George
Publicerat: 2012-09-30


1 kommentarer
Postat av: Kim

Hej! vad heter det vandrarhemmet? ska till Sydney snart och verkade ju ganska nice ;)

Svar: Hejhej! Hostelet heter "790 on George", hoppas du får det bra här i Sydney! :)
johannaiaustralien.blogg.se

2012-10-01 - 13:13:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0