Byron Bay

Efter en jobbig bussresa (torstig, kissnodig och somnlos) anlande jag till Byron Bay vid lunchtiden. Under hela bussresan har det osregnat och jag blev lite bekymrad nar jag sag oversvamningarna i narheten av Byron. Jag lyckades antligen somna till i en kvart och nar jag vaknade var det stralande sol ute, kunde ju inte vara battre timeing!
 
I vantan pa att jag ska fa checka in pa hostelet sa har jag tagit en runtur i byn. Jag strotsade runt pa gatorna, kikade lite i affarer och tog en vanda till stranden. Vagorna sag verkligen helt perfekta ut for surfing och forhoppningsvis hyr jag en brada i dagarna.
 
Forsta intrycket av Byron Bay ar mycket bra. Det ar en mysig stad dar allt ar mycket mer laidback dar stress inte existerar. Barfota, bar overkropp (eller bikini) och oborstat har ar det som galler. De nastkommande dagarna far vi se vad Byron Bay mer har att erbjuda!
 
 
 
Publicerat: 2013-02-23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0