Hej da Sydney!

Det gar inte bra pa datorfronten tyvarr. Det skulle kosta en hel del och fixa den och eventuellt radda filerna, darfor lamnar jag kvar datorn pa work & travels kontor medan jag reser och tar sedan hem datorn till Sverige. Det tog mig lang tid att bestamma mig for att lamna datorn, jag kopte ju en dator for att jag skulle anvanda den har nere.. I vilket fall, jag ska forsoka skriva om vissa inlagg som jag fortfarande har nagorlunda farskt i huvudet. Detta innebar ocksa att jag kommer fa skriva mina inlagg pa internetcafeer = inga svenska bokstaver och inte sa genomtankta och korrekta inlagg, men det klarar vi av eller hur? :)
 
Jag har de senaste natterna sovit pa hostel inne i stan eftersom Ola redan har gett sig av, medan Anton och Oskar har akt till Port Lincoln for att plaska med vithajar(!), och bo i stugan helt ensam skulle jag inte klara av haha. Att ta farval av mina hyresvardar var valdigt jobbigt. De har servat oss lojligt mycket och de har tagit hand om oss som sina egna nastan. Jag kommer sakna dem massor och deras gastfrihet. Det var svart att ga ut genom dorren en sista gang, trivdes ju tusen ganger battre dar an i lagenheten. Jag lovade Katie ett vykort fran Sverige (hon vill hemskt mycket aka dit) och det ska jag se till och fixa nar jag kommer hem!
 
Ikvall (kl 23) satter jag mig pa bussen mot Byron Bay som tar 13 timmar. Antligen borjar resandet pa riktigt nu! SOM JAG HAR VANTAT!!! Senaste dagarna har bestatt av att fixa det sista innan jag lamnar staden som jag nu bott i hela fem manader! Herregud vad tiden gar. Igar tog jag en sista kvallspromenad i Sydney i sallskap med mina tankar. Det ar sa skont att rensa tankarna ordentligt ibland och det behovdes efter allt strul (ja inlaggen som jag hade skrivit om allt strul hann inte komma upp pa bloggen innan datorn kranglade, vilket kanske bara var tur for er som laser for sant ar ju inte kul att lasa haha).
 
Jag lamnar Sydney med blandade kanslor. Det har har blivit mitt nya hem, jag har lart kanna helt underbara manniskor och dessutom lart mig sa mycket annat under dessa manader. Samtidigt ar jag sjukt taggad pa att fa se vad mer Australien har att erbjuda, och jag kan inte vanta till aktiviteterna som ar inbokade under nastkommande manad! NU KOR VI!!!
 
 
Publicerat: 2013-02-22


1 kommentarer
Postat av: Sara

Nu är du på gång :-) Njut av resan och upplevelserna nu och bara må gott!
Puss & kram

2013-02-24 - 11:48:22 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0