Arbetslös

Sista dagen på jobbet är avklarad! Väldigt lugn dag och jag kunde inte riktigt förstå att det var sista gången jag gjorde allt. Det allra mesta går på rutin och det är tydligt hur arbetsskadad man har blivit. Efter jobbet fikade jag och tjejerna för sista gången på Zouki. Min chef som tränat upp mig hörde att det var min sista dag och sa åt personalen i cafésektionen att ge mig allt jag ville ha, så söt! Sen fick jag även med mig ett rekommendationsbrev hem. Kanon att ha om jag ska söka fler jobb här nere eller när jag kommer hem! Vi fikade i tre timmar sen sa jag tack och adjö till Zouki.
 
Efter dessa månader av mycket blod, svett och tårar (ja bokstavligt talat) har jag fått ihop ungefär tvåtusen dussin (24000kr) på australienska kontot och fått riktigt fina vänner! Kommer sakna er så otroligt mycket tjejer och jag förstår inte hur jag ska klara mig utan er! Swedish Zouki Mafia = kärlek!
 
Hanna <3 Louise <3 Natali
 
 
Fan jag har ju ingen bild på oss alla fyra... :(
Publicerat: 2013-01-15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0