Bye Byron

Det blev lite mer festande min sista kvall i Byron Bay. Det var fullmane igar vilket betyder FEST. Pa hostelet forade vi med att "spela" Power Hour som har valdigt simpla regler: du ska dricka en shot (av valfri dryck) var 60e sekund i en timme.
 
Vi gick sedan till Woody's dar Nomadsgaster var VIP for kvallen. Jag och Sarah tyckte de var alldeles for trakigt dar sa vi gick och kopte den godaste pizzan jag nagonsin atit. Efter det gick vi till Cheeky Monkeys full moon party dar det var sa mycket folk att vi inte hade kommit in om det inte vore for vara gratis entre-biljeter. Pa Cheekys dansar man pa borden istallet for pa golvet och tyvarr ar det ofta sa att manga ar lite for berusade, men jag och Sarah hade roligt anda. Vi gick ut for att ta frisk luft men fick sedan inte komma in igen da klockan var 02.03, alltsa tre minuter sena. Inte surade vi ihop for det, vi gick till stranden och tog oss ett nattdopp istallet! Det var jattemysigt med fullmanen och fyren som lyste upp vattnet.
 
Just nu sitter jag och vantar pa bussen som ska mig till nasta destination: Surfers Paradise. Det ska bli roligt att fa se nagot nytt igen!
 
Publicerat: 2013-02-27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0