J*vla dator!!!

Jag vet att det ar tva veckor sen jag uppdaterade senast.. Igar nar jag antligen skulle lagga upp alla inlagg jag skrivit inser jag att min dator inte vill samarbeta. Jag kan inte fa den att starta och skarmen blir svart och det borjar klicka/pipa i datorn med jamna mellanrum.
 
Jag ska leta efter nagon butik strax som kan hjalpa mig med det har. Hoppas inte det blir svindyrt men jag ar mest radd for bilderna och dokumenten jag har pa harddisken. Jag haller tummar och tar att jag inte kommer bli av med dem...
 
Vi far se hur det gar, jag tycker det ser morkt ut. Hall tummarna!
 
Jag vet att man inte ska lita pa teknologi, men fyfan vad den ska sabba det for en ibland! Garna vid helt fel tillfalle ocksa. BAJS!
Publicerat: 2013-02-19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0