Dreamland beach

Mådde bajs denna morgon också. Kan det varit på grund av shotsen igår eller för att jag börjar bli riktigt sjuk? Framåt lunch åkte jag, Malin, Hanna, Mike och Christoffer till Dreamland Beach. Lite trångt i taxin blev det men vi överlevde i alla fall (knappt).

 

Det var lite svårt att bada pågrund av vågorna men annars var stranden väldigt bra! Varmt men mycket fläktande från havet, blått vatten, skön sand, billig restaurang och ljudet av vågorna gjorde att man inte behövde ha musik i öronen.

 

 

Senare på eftermiddagen kom dessa försäljare och massörer och tjatade i evigheter. Till slut gav vi tjejer upp och vi fick lite rygg"massage" (mer smekningar) för 20kr. Vi stannade kvar på stranden till kvällen för att se solnedgången. Hur mysigt är det inte att sitta på en altan med gott sällskap och äta middag med svårtslagen utsikt över havet och solnedgången?

 

 

Vi tog en minibuss hem mitt i rusningen så det tog nog i alla fall en timme hem, ändå fick vi resan för billigare pris än på vägen dit. Det är bra att vara med folk som är duktiga på att pruta när man själv är urusel på det haha.

 

Väl på hostelet däckade jag totalt i sängen eftersom jag mår riktigt dåligt igen. Hemsk huvudvärk, öm i hela kroppen och riktigt ont i magen. Det kommer ta mig evigheter att somna...

Publicerat: 2013-01-27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0