Lugn dag, mindre lugn kväll

Jag kände mig jättehängig och hade ingen ork alls i kroppen för att göra något idag. Låg i sängen fram till ett någon gång och åt lunch här på hostelet. Sedan lade jag mig i soffan i trädgården och läste lite. Efter att jag ätit och tagit det lugnt kände jag mig bättre.

 

Nu ikväll har vi haft grillparty här på hostelet. BBQn här går knappt att jämföra med australiens (deras korvar är vidriga). Vi fick grillad kycklingspett, fisk, korv, potatissallad, ris, färsk sallad och öl. Riktigt gott var det! Alla 20 här satt vid ett långbord och stämningen var på topp. Sedan blev det lite kortspel och lekar och kvällen blev genast ännu mer skoj!

 

Nu är det dags för mig att sova. Kvällen har varit riktigt rolig och alla personer här är verkligen grymt härliga! Jag kommer sova väääldigt gott i natt! Godnatt på er!

Publicerat: 2013-01-26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0