Sanur Beach

Strax efter lunch åkte jag, fem amerikanare, två britter, två norskor, en australienare och en holländare till Sanur Beach. Stranden ligger 20 minuter med taxi från hostelet och kalaset gick på 80,000 ruphia (under 80kr alltså). Det var en mysig strand och vattnet var rent, fint, varmt och stilla, vilket gjorde det underbart att bada i! Blev också lite solande, en milkshake och lite kastande med amerikansk fotboll och frisbee (jag har upptäckt en ny talang). Sedan började det regna och vi började röra oss hemåt allihopa.

 

 

På kvällen tog jag, Malin (norska), Hanna (britt) och Mattias (holländare) en taxi till stan och åt lite pizza. Ni anar inte hur god den var!

 

Jag gillar det här stället allt mer. Alla umgås verkligen med alla och ägarna är supermysiga! Jag kommer förlänga min vistelse här på Mormors hus några nätter trots att jag inte riktigt gillar staden Kuta i sig, men eftersom vi tar små utflykter utanför Kuta varje dag så spelar det ju ingen roll :)

Publicerat: 2013-01-25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0