Snabb uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev nagot inlagg. Anledningen ar att jag och killarna har flyttat ifran lagenheten i city till en liten stuga i fororten som inte har nagot internet. Jag trivs jattebra dar aven om det ar hela tva timmar fran jobbet..

Jag ska forsoka satta mig nagonstans med internet nagon dag efter jobbet och lagga upp alla inlagg som redan ar skrivna men inte upplagda. Sitter pa work & travel kontoret nu sa har inte a, a och o, men ni forstar sakert anda haha :)

Nu blev det ett kort och snabbt inlagg, men jag lovar att jag ska uppdatera er om julafton, nyar och flytten! Ha det bra sa lange!
Publicerat: 2013-01-02


1 kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Kan du inte berätta hur du gick tillväga när du skulle åka?

Hur mycket kostar hela resan om du skulle räkna ihop på ett ungefär? Alltså precis allt du gjort v med under hela resans gång, flygbiljetter, visum, hotell/boende , mat osv?
Är det inte grymt mycket billigare att bara boka biljett själv och fixa resan själv än att åka med Work andtravel eller annat bolag? för då får man väl i princip bara resan betald och viss hjälp? och de kostar väl runt 15 000 :- och uppåt?

Tacksam för svar, (gärna svar på mejlen)

Verkar grymt häftigt!

Svar: Hej Josefine!Jag kommer att skicka ett mail till dig där jag berättar mer, men kan redan säga nu att jag inte har någon aning om vad jag har lagt ut medan jag jobbat. Ska se om jag kan räkna ut något ungefärligt!

Jo det är billigare att göra allt själv. Jag valde att åka med en förmedling eftersom jag åkte ensam och jag tycker det är fruktansvärt skönt att ha ett ställe att vända mig till med frågor och annat. De har hjälp mig mer när jag har varit här nere i Australien än vad de gjorde i Sverige (kanske för att det inte fanns så mycket att få hjälp med när man var hemma i Sverige haha). Men tror man att man orkar fixa allt själv så gör det! Vet fler som gjort det och klarat sig utmärkt.

Som sagt, jag skickar dig ett mail i veckan :)
johannaiaustralien.blogg.se

2013-01-20 - 11:21:03 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0