Airlie Beach

Nu har vi kommit fram till Airlie Beach! Jag och Anton kom hit vit sjutiden men vi får inte checka in förens klockan 13 så vi har lagt oss vid lagunen som finns här. Som jag skrev i förra inlägget så har jag bara hört positiva saker om Airlie Beach så därför har jag sett fram emot att komma hit. Staden klassas som en av de mysigaste på hela östkusten och jag håller med även om jag inte hunnit se så mycket ännu. Området här vid lagunen är riktigt fint med grönska och havet alldeles intill, medan resten av staden har en del mysiga promenadstråk, affärer och trevlig befolkning som säger god morgon när man passerar varandra. Här ska vi stanna över natten och imorgon åker vi ut på en segeltur till Whitsundays för att segla och snorkla!
 
    
Publicerat: 2013-03-13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0