Slappardag

Nu har jag äntligen fått sova ut! Det är inte ofta man får göra det när man reser med ett så fullspäckat schema som oss. Efterfesten på Phoenix i natt var riktigt skoj och det var kul att få umgås med Tongarra-gänget en sista gång. Idag är man lagom seg och jag klev inte upp ur sängen förens klockan 12 (lyx!). Sedan gick jag och Anton till lagunen och har slappat där resten av dagen.
 
Nu är jag på Peterpan en snabbis för att boka flygbiljett från Cairns till Sydney innan platserna tar slut. När jag är klar här ska jag handla lite och sen blir det film och serier i kväll på rummet. Imorgon ska vi upp tidigt för att ta bussen vidare till Magnetic Island där vi blir kvar ett par dagar.
 
Ha det bra så länge!
 
 
Publicerat: 2013-03-17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0