Tack Australien för allt! <3

Igår kom jag tillbaka till Sydney och under dagen hämtade jag ut mina saker på Work & Travels kontor, träffade Ola en stund och rensade min ryggsäck på allt som inte behöver följa med hem till Sverige (vilket var några kilon). Senare på kvällen tog jag en lång kvällspromenad genom denna fina stad en sista gång och bara njöt. Just nu sitter jag på Peter Pan (ovanligt haha) och laddar upp de sista bilderna på facebook och dropbox. Snart ska jag bege mig till tåget som tar mig till flygplatsen. 
 
Hemresan till Sverige blev ju lite tidigare än bekräknat och först kändes det lite som ett misslyckande, vilket jag vet att det verkligen inte är. Planer ändras ständigt när man reser och det är i princip omöjligt att veta hur länge man vill vara borta i ett land som man aldrig varit i tidigare. Jag känner mig färdig i Australien för denna gång och är redo att åka hem till Sverige, men jag vet och garanterar att jag en dag kommer att komma tillbaka!
 
Det känns lite overkligt att jag nu ska lämna detta underbara land som har varit mitt hem det senaste halvåret. Jag sitter nu med tårar i ögonen och ett leende på läpparna när jag tänker på allt jag upplevt dessa månader. Har träffat och lärt känna helt underbara människor som jag kommer att sakna jättemycket. Det har varit den bästa tiden i mitt liv och jag har utvecklats och lärt mig massor. Tack Australien för allt! <3
 
 
 
Publicerat: 2013-03-31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0